6 Kasım 2022 Pazar

Saç ekimi yaptırdım sonuç

 Merhabalar Hasan ben  ,Başkentte ikamet eden,37 yaşında saçları zamanında dökülende her gün üzülen , saç ektirip aynalara karşı zafer kazanan ,kar yağarken kafatasım üşüdü yerine saçının kar tuttuğuna sevinen ve ara sıra telefon kamerasıyla kendini yeni hali ile Tarkan'a veya Ozan Güvene benzeten . 20 yıldır eczanede çalışan, ortalama bir hayat yaşamaya çalışan ,cennet ülkemizdeki %95lik çoğunluk içinde bulunan gariban halkın içinde, evli ve 2 çocuklu halktanız.

Genelde saç ekimini anlatanlar sağlık uzmanları veya doktorlar veya ekimi yapacak olan ekiptir. Ama ekimi yaşayan kişiler genelde pek konuşmak istemez. En iyi bilgi tecrübedir. İşte fırsat size...sorun istediğinizi...

Neden konuşmak istiyorum, neden anlatıyorum. Çünkü istediğim gibi ekim yapıldı ve çok memnunum genelde doktor çizim belirler ekim yapılır ama Fatih hoca kişi nasıl ister anlamadan ve anlatmadan mutabık olmadan başlamıyor. Bu çok önemli ekim bittiğinde, gerçekten de ne eksik ne fazla, tamda o ekimden önceki çizim gibi oluyor ve




en önemli kısmı doğallık dengesi .Kısaca ben fayda gördüm neden siz görmeyesiniz . Aklınızdaki  sorularınızı lütfen yigitankuva@gmail.com mail adresimden sorabilirsiniz. Sağlıklı ve huzurlu günler diliyorum...

Sizde yaşayın isterim ,kar yağanda saçınızın kar tutmasını ...

işte sonuç :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder